Live musikkarrangement

VELKOMMEN TIL EN MINDRE NORMAL OPPLEVELSE.

Mindre hjemmekontor, mer house groove. Nå kommer party-rytmene direkte inn på dansegulvet ditt hjemme, takket være Defected Records og Opel Mokka.

Velkommen til en fullstendig unormal begivenhet der vi feirer lanseringen av nye Opel Mokka. Opel har slått seg sammen med Defected Records - tidenes mest innflytelsesrike britiske house-plateselskap, kjent for de beste house-låtene, -artistene og -festivalene. Sammen arrangerer de et virtuelt danseparty med seks av Europas hotteste DJ-er, som byr på seks timer med dampende beats fra seks spesielt utvalgte steder. Gjør som over tre millioner andre clubbere og abonner på A Less Normal Experience, som strømmes 9. april 2021 kl. 19:00 CET via YouTube, Facebook og Twitch.   
 
Møt opp, tune inn og la alt det normale ligge igjen ved inngangen.

HVA HANDLER EN MINDRE NORMAL OPPLEVELSE OM?

Det er når alle slags mennesker kommer sammen med ett mål.
Det er når spenningen kribler i et inkluderende, virtuelt danseparty, en fusjon av Opel Mokkas mindre normale livsholdning og Defected Records’ mantra: «In Our House We Are All Equal». Denne mindre normale opplevelsen strømmes direkte fra seks ikoniske steder over hele Europa og gir deg internasjonale clubhits i seks samfulle timer, omhyggelig utvalgt av seks topp-DJ-er fra Defected Records. Spenn deg fast og la rytmene ta over.

ET MINDRE NORMALT PARTNERSKAP.

Hva har Defected Records og Opel Mokka til felles?
Verden har allerede mer enn nok av alt som er normalt. Da vi bygde den dristige og rene nye Mokka, skjønte vi at den var alt annet enn ordinær. Vi slo oss sammen med folk som har samme innstilling til å gi normalitet på båten – og det var her Defected Records kom inn i bildet. 
 
James Kirkham, Chief Business Officer i Defected sier: «Vi ønsker å gjøre ting annerledes. Musikk er fellesnevner for millioner av mennesker, og vi bruker musikk til å gi moderne forbrukere et nytt syn på Opel som merkevare og lansere en bil som Opel Mokka på en virkelig spennende og engasjerende måte. Når vi samtidig slipper club remix-lydsporet fra TV-reklamen og bygger det inn i promoteringsmaterialet – der alt peker fram mot vår virtuelle lanseringsfest, Less Normal Experience – snur vi opp ned på den tradisjonelle markedsføringssjangeren og viser hvordan kraften i musikken kan være langt mer enn bare oppsynket lyd.»

HVORDAN DET BEGYNTE x HVOR DET GÅR VIDERE.

It's a new dawn, it's a new day.
Det første hintet vi fikk om en mindre normal opplevelse var Opels høyenergiske samarbeid med Defected Records i den nye TV-annonsen for Opel Mokka. Ved å kombinere det aller beste av gammelt og nytt ble det følelsesladde, eksplosive messingkoret i Nina Simones klassiker «Feeling Good» det perfekte lydsporet for Mokka: morsomt, ungdommelig, elektrisk og totalt nyskapende. Låten samler fortsatt nye fans på Spotify og slår an tonen for hele Mokka-kampanjen og for din egen mindre normale opplevelse.