ONSTAR-TJENESTER

HVORDAN FORTSATTE Å BENYTTE ONSTAR

 

Du ønsker å fortsette å benytte OnStar-tjenestene? Før din kostnadsfrie prøveperiode er over, vil vi varsle deg via e-post slik at du kan bestemme hvordan du ønsker å kjøpe OnStar-tjenestene.1,2

Close

Hvordan fortsette å benytte OnStar

Det er veldigt enkelt å bestille en videreføring av OnStar-tjenestene dine3 (unntatt WiFi-data4). Du har 2 alternativer:

 

Alternativ 1: Logg inn på OnStar-kontoen din og gå til "OnStar-pakker" for å kjøpe din egen OnStar-servicepakke.

Alternativ 2: Trykk på den blå serviceknappen i bilen for å snakke med en OnStar-rådgiver. De vil hjelpe deg med å bestille en videreføring av OnStar-tjenestene.

 

Informasjon om priser kommer senere.

1 Hvis du etter prøveperioden velger å ikke kjøpe et OnStar-abonnement, vil du ikke være i stand til å bruke OnStar-tjenestene lenger. Du vil heller ikke kunne få tilgang til OnStar-funksjonene i myOpel appen. Du vil derimot kunne motta bildiagnoserapporter på e-post i 4 år fremover, til tross for at du ikke har et aktivt OnStar-abonnement. (Dette gjelder kun hvis du har krysset av for opt-in)

2 OnStar-tjenester krever aktivering, mobilnett og GPS-dekning. Gebyrer vil påløpe etter den kostnadsfrie prøveperioden er over. OnStar-abonnementpakker kan være forskjellig fra de tjenestene som inngår i den kostnadsfrie prøvepakken. Enkelte funksjoner kan være utilgjengelige for noen modeller eller utstyrsnivå. Vilkår og betingelser gjelder

3 Hvis bilen din ikke er dekket av Opel Assistanse (veihjelpsprogrammet til Opel) vil f.eks tauebilen ta betalt for sine tjenester.

4 For prøvetid på Wi-Fi sone, se seksjonen for «Hvordan får jeg OnStar».